27 Mayıs 2010 Perşembe

bermuda şeytan üçgeni nedir?

bermuda şeytan üçgeni bi kere yatmak istediğiniz erkeğin, daha fazla kere yatmak istediğiniz erkeğin ve daha önce başka bir bıloğa konu olan sizinle yatmak için kafasını kıran 'nişanlı' erkek müsfettesinin aynı organizasyonda beraber bir kaç gün geçirmesidir.

her şey daha fazla kere yatmak istediğim erkeğin benimle yatmak için aylardır kendini yırtan erkekle beraber çalışacağını öğrenmemle başladı. müsfetteye mesaj attım demek öyle dedim. kıskandı. napıcaz seni dedim. bilmem sen söyle dedi. sen başlattın bunları dolayısıyla sana sormak gerek dedim. sadece bir gece geçirsek beraber dedi. vay vay vay arkadaş. kendisiyle beraber bi gece geçirmek istemediğimi aylardır kafası basmayan, cücük beyinli, terbiyesiz, midesiz bir tip. kendisiyle konuşmama kararı aldım, nişanlısına anlatmayı düşünüyorum hatta, hayatını nasıl biriyle geçireceğini bilmek hakkı. konuşmayınca da fena, pasif agresif tepkiler veriyorum bu sefer. (bkz. kafasına su dolu bardak fırlatmam). kavga ediyim, boşalıp rahatlıycam.

ana hikaye ise, haftasonu bir araya gelecek üçlü. şimdi bunlardan bi tanesinin ciddi peşindeyim, diğeriyle bi sefer yeter sanıyorum. onu çok fena kıvama getirdim dün gece. azdırdım bıraktım, delirdi. haftasonu gel dedi. olur dedim de ulan nereye gidiyorum, ötekisi de orda, double penetration fantazilerim gerçek olabilir mi ki? bi de öbür it vargang bang bile olabilir. sıkıntılıyım. bunlar yanyana gelmemeliydi. bu haftasonu zor geçer. bi benden bahsederlerse patlarım. birden fazla kez yatmak istediğime bişe olmamalı, ciddiyim o konuda :D

genetrix'in deyimiyle 'bu üçlüye seni gerek'. ohalar olsun, yakında üçün birini almam umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder