14 Eylül 2010 Salı

eylül

boğum oldum sıkıldım bugün o gün diye.
çok daha kalleş günlere rağmen
bugün o günün ağlama duvarı
helal lokmaların haram gibi boğazdan geçmediği anlardan sonra
bir gömülüş vardı söyleyemeyişe
fransız ihtilali kopsada, yürek
dalganın ne zaman geleceğini bilemediğinden
açamadı kapılarını hapishanesinin
ve ateşe verdi yeri göğü
film şeridi yaşananlardan sonra
yere bakmamın sebebi boyun eğmek değil
gözlerimde geçen senenin eylülünü görürsün diye korkuyorum
hayaletlerinin her gece uykumu böldüğü
o eylülden beri,
gözlerin çölde bedevi gezen ruhumunun haramisi oldu diye korkuyorum
ve hayatın tarzı bu
aynı düşü düşündüğün kişiyi çıkarır da karşına
aynı oda da iki yabancı olursunuz
aynı şarkıyı söylersiniz de haberiniz olmaz
korkuyorum
bu eylülde de gidersin diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder