12 Haziran 2012 Salı

I' ll go back to black

2 hafta aynı şehirdeydik ve sen birbirimizi göremeden geri döndüğünden beri, ben de hiç bir şey hissetmemeye geri döndüm. acılar insanı olgunlaştırır diyolar, ben acıları olgunlaştırıp, olgunlukları da acılaştırıyorum. çok aşık olduğum da oldu ama saçma sapan hayatımda ne olsaydı da bi anlam olurdu diye düşündüğümde aklıma sen geliyosun. ve ayrıldığımız günden beri en çok istediğim şey seni tekrar görmek. sanki sana tekrar sarılınca herşey daha iyi olacak gibi. sarılmasak, yanyana bile dursak ve kolun koluma değse bir kaç gece uykularım kaçmayacak gibi. ve daha önce hiç böyle bişey olmamıştı.

yakın zamanda yine sevgilin olacak. belki yine nişanlanacaksın. ve benim içim kıyılacak. ne sana ne de başkasına bişe söylemeyip, geçsin diye bekleyeceğim. ve bir sürü kendini kaybetmişlik tecrübe edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder