4 Temmuz 2010 Pazar

4 temmuz 2009

amerika'nın bağımsızlığını ilan etmesiyle aynı güne denk gelmesi kosmosun oynadığı nasıl bir oyundur anlamak güç. havai fişeklerle kutlanan bir gün. unutmak istese bile unutamaz insan. cuma gecesi az daha parkta sevişiyoduk az daha ama direkten döndük. cumartesi günü ise evine gittim. düşünmedim fazla, oluruna bıraktım. ülkemizde kızların yüzde doksanının erkek arkadaşları onları terketmesin diye, onlar istedi beraber olduğunu düşünürsek ben şanslı azınlıktayım. ben istediğim için seviştim. seviştiğim adam sevgilim falan da değildi. pazar günü ise sinemaya gittik beraber. güzel bi haftasonuydu. bir erkekle ilgili kendimi iyi hissettiğim son haftasonu.

şimdi bu adamla konuşmuyoruz. önceki yazılarda okuduğunuz üzere kavga ettik yakın zamanda. o gün zarımı yırttığı gibi içimi yırttı ve beni yine kanattı. yine bilmeden. ne tarihi ne kültürü var diyenlere inat benim de 4 temmuzum var. tüm bağımsızlığını ilan edenlere hayırlı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder