30 Haziran 2010 Çarşamba

we are all audrey flood sometimes.

dün facebooktan biri bana mesaj attı. eski erkek arkadaşımın, hayatım da aşk duyduğum tek adamın memleketinden bir kız. mesaj, 'anlaşılan o ki benden haberin yok, bugüne kadar benim de senden haberim yoktu' cümlesiyle başlayıp, '2 yıldır beraber olduğum erkek arkadaşıma resimlerini ve videolarını yollamışsın bu ne kadardır devam ediyor?' sorularıyla şekillenerek bir paragraf bütünlüğü oluşturuyor. okuduğum zaman ilk tepkim neydi hatırlamıyorum, sanıyorum bünyem bir süre verecek tepki aradı. salak adam dedim, salaksın. videolar resimler derken, kızın bunları gördüğünü düşününce utandım. artık olmadığım ve belki de hiç olmadığım yere, kızın yerine koydum kendimi. benim için onun orda bi ilişkisi olması sürpriz olmazdı, olmadı da, ama kızı yıkardı. ve ben kız arkadaşı olduğunu bilseydim böyle bir şeyi asla yapmazdım. kızın kafayı kırıp bana saldırmasını anlıyorum ama erkek arkadaşıyla halletmeli derdini. ve acaba daha neler yaptı diye merak etmeli. ben olsam ederdim. benimle beraber olduğu dönemlere de denk geliyor bu ilişki muhtemelen, ama ben sinir yapmadım. şaşırmadım işte. kıza üzüldüm sadece. kızıyorlar çükü olan hiçbir varlığa güvenme diyince. ama ben benimle yatmak için yapmadığı kalmayan erkeğin yanımda nişanlısıyla oturabildiğini gördüm. sanal seks yapıp kız arkadaşını aldatmak erkeklerin yapmaktan gocunacağı bir şey değil bence.

şu an da deli gibi yağmur yağıyor. tıpkı yukarda bahsi geçen zatların buralardan çok uzak memleketlerindeki gibi. yaz günü yağmur oralar için normal olabilir, ama buralar için değil. ben de normal değilim zaten. e kızın soyadı da 'flood'. bu yağmur sel getirse bile sel beni götürmez. iti' ye de dün dediğim gibi nelerle uğraşıyorum yarabbim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder