15 Kasım 2010 Pazartesi

bi küçük update

erkekler arasında içki içmek adı altında daha bir kere sokakta adam gibi buluşmadığınız kızı eve çağırmak modası mı yaygın? hayır hiç kimse içki içmeden, kafası güzel olmadan sizle yatamıyosa anlarım ve kusura bakmayın haklılar. amacınızı anlıyorum, biriyle sevişmek istemenize kızmıyorum ama bunu bu kadar gerizekalı ilkokul 5 seviyesinde yapıcaksanız başka kızlara yönelmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. belki bi kız kafası çok güzelken evinize gelmeyi kabul eder, sonra yediği boku anlar, e mecbur bi kere tamam demiştir, evinize gelir ve sizle yatmak için yine mecburiyetten içki içer. basit olmayın bu kadar, kusturmayın insanı. sizin evinize geleceğime otururum trueblood' ı izler eric northman ile ilgili seks fantazileri kurar, dizinin yüklenmesini beklerken solitaire oynarım. varsın yalnız desinler, asosyal desinler, kendimle zaman geçirmeyi size tercih ederim.

sevgili genetrix hesabındaki bi problem nedeniyle yazı yazamıyo buralara. özledim yazılarını. şu anda da hasta olan dedesinin yanına gidiyor. morali bozuk. hepimizin morali bozuk. ve birbirimize hiç bi şekilde yardım edip deva olamıyoruz. çanlar kimin için çalıyor' da dediği gibi belki de gerçekten bi insanın bir başkası için yapabileceği çok az şey var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder