8 Nisan 2010 Perşembe

neden her türlü boşaldık

başlangıçta ışık vardı. ve ben bir sabah güne sarah orne jewett' dan bir alıntı okuyarak başladım. ilk şiirimi de o gün yazdım. sonra genetrix onu bıloğuna koydu. ondan önce hayatımda böyle bir kavram yoktu. yani herşeyin sorumlusu kendisidir. bu cümleyi okuduktan sonra, benim olaylarda suçu başkasına atma becerime aşina olduğu için küfür de içeren hafif bir gülümse belirecektir yüzünde. anlayacağınız beni benden iyi tanır. ben de onu ondan iyi tanırım. bir sonraki değil üç sonraki adımını bilirim. yalnış anlamayın, birbirimizi şaşırttığımız da çok kereler meydana gelir, asıl cümbüş de ordan çıkar, olaylar böyle gelişir.

düşüncem o ki, hayat dediğimiz kümenin içerisinde, kümenin elemanı olmaya hak kazanan ne varsa, etkisiz elemanlar da dahil, bu bılogda incelenecektir. genetrix ve ben belden aşağıya her anlamda vurmaya bayıldığımız için, yazılar gençlere zararlı içerikte olacak, güdülere hitap edecektir. ve zaman zaman tamamen hayal ürünü olacaktır. kısacası 'coitus interruptus' ve 'eternal recurrence of the same events' ile ilgili yazılar bütünsüzlüğüdür bu. postmodern kadınlık hikayeleridir.

geçenlerde en iyi arkadaş no.2 şöyle bir laf etti: 'sürekli olanlardan bahsediyosun, ne hissettiğini hiç anlatmıyosun'. kim bilir belki burası ne hissettiğimi de anlattığım bir yer olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder