14 Nisan 2010 Çarşamba

S.B.S' YE (Seksüel Blog Saçmalatması) EK(ten çükten)

yahu şuraya seksle ilgili bir blog yazamadım yazmaya başladığımızdan beri. komşumuz ölür, eve hırsız girer, midem ağırır filan derken hayatın zevklerine vakit kalmadı ki. neyse sevgili genetrix, yapıştırıcam bi bılog konuyla ilgili dedim, sözümün eriyim:
blowjob: sevmek ya da sevmemek. işte bütün mesele bu. genetrix bıloğu postaladığında, okuduğum romanda karakterlerin bj hakkında kavga ettikleri bir bölümdeydim. kadın asla ve kata yapmak istemiyordu. adam da ısrarla sebebini öğrenmek istiyordu, 'bana istememen dışında mantıklı bir neden söyle' diyordu. kadın ise yapmak zorunda değilim diyordu basitçe. bj sevmeyen, yapmayan, tiksinen kadınları düşündüm. seksin misyoner pozisyonu harici diğer hallerinde de olduğu gibi, ağzına almak işi öyle herkese göre değildir. midesi kaldırmaz kiminin. ağzına alır, kusmak ister. ilk seferimi hatırlıyorum da, arkadaşın tepkisi şu olmuştu: bu ilk seferin olamaz. konuyla ilgili doğuştan gelen bir yeteneğim varmış meğer. severim. canım yapmak ister. yapmak istediğimi söylerim yapamıyosam o an. bir erkek sizi yaladığında nasıl zevk alıyorsanız, siz de onu ağzınıza aldığınızda o da zevkten başka boyuta geçiyor bunu bilin. benim gayet hoşuma gidiyor erkeğin zevk alması. kucağına oturun bir erkeğin, öperek aşağıya inin mesela. bir tarafı sertleşirken, diğer tarafları zevkten pelte kıvamına gelir. ama adamın çükünü koparmak için ağzınıza almayın, lazım olacak ona ve size. bir nevi 'french kiss' tir blowjob, dil yerine penis vardır ağzınızda. dilinizi kullanın, dişinizi değil. genetrix' in tao sex olayında bahsettiği 3 sığ 1 derini bj de de yapın. ondan sonra o erkek sizi her gördüğünde kan beynine değil organına gitti bitti.
Tada gelince; hiç bir erkeğin, 'iyi besleneyimdeee kadının ağzına boşaldığımdaa spermim lezzetli olsuuun Şenoool' diye düşünüp diyetisyenlere başvurma eylemine geçeceğini sanmıyorum. nerde onlarda o ince düşünce. ağzınıza mı boşaldı, tadını beğenirseniz, ya da çok sarhoşsanız, yutun. beğenmezseniz yutmayın la. önce bir ağzınıza almaya alışın bakalım. bu arada da iyi beslen deyin partnerizine. o zaman ağzıma gelebilirsin diyin. ahahaha işe yarar belki.

Yazıyı üstattan bir alıntıyla bitirmeç:

'I will not be judged by you or society. I will wear whatever—and blow whomever—I want as long as I can breathe and kneel!'
Samantha Jones, Sex and the City

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder