28 Haziran 2010 Pazartesi

iki tane birbirinden bağımsız oğlanı tek yazıda bir araya getirmece

şimdi iki tane oğlan var gündemimde. bütün astrologlara inat, biri yay burcu diğeri kova. ikisinin de benim gibi bi capricornette ile sittin sene işi olamaz der üstatlar. ama bütün astrologlara inat, benim canım genetrix'im kova, iti'm ise yaydır. zaten oğlanların özellikleri de dikkat ettim bu arkadaşlarla şaşırtıcı bi şekilde paralel ilerliyor.
şimdi eskiden bu genetrix kovası fırlamanın allahıydı. artık emekli oldu, peygamberlik yapıp bilgilerini yeni nesillere aktarıyor yani. yani ilişki insanı oldu diyelim. ilişkide de kırdığı cevizler var tabi şanına yakışır şekilde ama genel havası ilişki. kova oğlanıyla da benim olayım öyle zannediyorum. çocukta fırlama havası var ama genel ortam buram buram ilişki kokuyor. elimi tuttu ve bütün haftasonunu beraber geçirmiş olmamıza rağmen henüz öpüşmedik bile. hadi ben de biraz canı istesin diye bekledim ama normalde bu işin bitmesi lazımdı. sıkıntı verici ve düşündürücü..
iti ise erkeklerle yatmaz bi kişiliktir. bir duru vardır. pek çok erkekle zaman zaman flört etmiş olsa da bunlar pek istediği gibi uzun soluklu bir ilişki moduna geçmez. gösterir vermez bi insandır yani. minimal uyulması gereken kuralları vardır. bu yay oğlanı da bana aynen öyle yaptı, gösterdi vermedi. flört etti, bende libidoyu tavana vurdurdu, sonra da şımardı. olan bana ve hormonlarıma oldu. duygularımla oynadı adi adam..

sex hayatım farklı kulvarlarda ilerliyor sayın seyirciler, bakalım galibi kim olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder